Thuisservice

Thuisservice

LET OP: OMDAT WE VANAF 11 MEI 2020 WEER OP NORMALE WINKELTIJDEN GEOPEND ZIJN VERVALT DE THUISSERVICE PER 11 MEI 2020.

 

DING DONG…..!

Durf of mag jij (of één van je huisgenoten) je huis niet uit, en wil je toch graag een nieuwe bril? Of wil je met je hele gezin je nieuwe bril uitzoeken? Dan is onze “Thuisservice” iets voor jou!

Wat is onze “Thuisservice”?

We brengen aan het einde van de middag (rond 17.00 uur) een selectie van minimaal 25 monturen bij je thuis, en halen deze de volgende ochtend (rond 11.00 uur) weer bij je op. Zo heb jij de hele avond de tijd om te passen, vergelijken en overleggen.

Hoe gaan we te werk?

Je maakt een foto van jou met je huidige bril (ook hier is de richtlijn op 1,5 meter omdat je dan geen vertekeningen in de foto krijgt), en een foto van je bril met een meetlat er bij, zodat wij de maat kunnen schatten.

Je geeft aan waar je naar op zoek bent (stuur gerust foto’s van brillen die je leuk vindt mee), en wat je liever niet wilt. Natuurlijk mag je het ook aan ons overlaten. Dat vinden we leuk!

En wil je onze mening tijdens het passen? Via whatsapp mag je gerust met ons overleggen!

Brilsterkte

We gaan uit van je huidige sterkte (van onze klanten hebben we die in de computer staan), maar je mag ook je ogen komen meten nadat je je montuur hebt uitgezocht. Dit doen we natuurlijk veilig volgens de richtlijnen van het RIVM.

Aanvullende voorwaarden:

– Heb je gebruik gemaakt van onze Thuisservice, maar toch geen bril gekocht? Dan berekenen wij 15 euro.

– Geldt voor Kollum en omliggende dorpen.

– Onze Thuisservice is alleen voor correctiebrillen, en niet voor zonnebrillen.

– De brillen die we bij je brengen zijn goed schoongemaakt door ons, we vragen je prijskaartjes in tact te laten.

– Je nieuwe bril wordt, als je dat wilt, langs gebracht als deze klaar is.

– Onze Thuisservice is alleen op (tijdige) afspraak, en alleen gedurende de Coronacrisis. Neem contact met ons op via e-mail (info@kroeze-optiek.nl) of whatsapp (06-38651085).